måndag 19 oktober 2009

min söndag & min dag idag

söndag ;
vaknade klockan 8 , käkde och så sen åkte vi till åby skulle ju sringa HÖSTMILEN jävligt jobbigt men ändå rätt kul att få en tid med pappa för sej själv ! :) efter milen vare direkt hem till mamma och duscha och så sen direkt tatt möta jenny elin jossan & jossan ! vi gick på ifk , som vann med 1-0 !! :D Efter ifk mötte ja upp pappa han kom med packningen sen efetr detstack jag till sebbe <3

måndag idag; skolan trist men kul att få träffa pether igen han var stolt över mig puhh :D efter skolan blev det hem till mig med sebbe myspys , sen drog vi hem till sebbe han käkade sen direkt ner till stan fixade lite saker till mammsen sen mötte vi john och runt klockan sex mötte vi moppe basse höhö naerå men basse stannade och snackde lite sedan drog vi hem till sebbe <3 mys som vanligt men nu är ja hemma ska plugga lite -.- jävla idrottsprov i mrn eller vd det är för ngt lustigt jeff har gett oss ? puss !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar